بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


عناوین روزنامه های امروز 91/3/22

 
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
 




ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:عناوین روزنامه های امروز 91/3/22,روزنامه های ایران , عناوین مهم روزنامه های کشور, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عناوین روزنامه های امروز 91/3/20

 
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
 




ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:عناوین روزنامه های امروز 91/3/20 ,عناوین روزنامه های امروز91/3/20 , روزنامه های ایران , عناوین مهم روزنامه های کشور, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

شما راست می گوید نه امام خمینی. شما می گویید آمریکا ابر قدرت دنیاست پس باید با آن وارد مذاکره شویم اما امام خمینی گفت آمریکا شیطان بزرگ است. شاید هم چون شما انسان معتدلی هستید، حتی با شیطان هم وارد مذاکره شوید، خدا را چه دیده اید! کاش آن روزی که شیطان سجده نکرد و رانده شد شما آنجا می بودید بلکه با مذاکره از رانده شدن شیطان از بارگاه الهی جلوگیری می کردید!

آقای هاشمی. مدتی بود نبودید دلمان برایتان زیادی تنگ شده بود. مصاحبه تان با فصلنامه مطالعات بین المللی را که خواندم بیش از پیش عاشقتان شدم. شما ادم خوبی هستید و به همین دلیل هم هست که پشت سرتان حرف زیاد است، آخر پشت سر آدم های خوب حرف زیاد است. شما مصداق ضراب المثل هر که بامش بیشتر برفش بیشتر، شده اید. هرچه ادم خوبتر، حرف هم پشت سرش بیشتر است.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:نامه بدون سلام به هاشمی رفسنجانی!, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان«راه گریز از قانون را ببندید» نوشت: *بعد از آنکه رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه ۲۴ اسفند گذشته به جای پاسخ دادن به سؤال‌های نمایندگان مجلس، از کنار موضوعات مطرح شده با شوخی و تمسخر و بی‌اعتنائی عبور کرد و حاضر نشد به نمایندگان مردم توضیح بدهد، در روز شنبه ۲۶ اسفند یکی از متهمان کهریزک به دستور وی به ریاست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد و در ششم فروردین جاری یعنی در حین تعطیلات نوروزی نیز اعلام شد میزان یارانه‌های نقدی افزایش یافته و به حساب عده‌ای از یارانه بگیران واریز شده و ضمناً این مبلغ به حساب آن دسته از یارانه بگیران که از طریق پیامک به خود انصرافی دعوت شده بودند واریز نشده است.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:4 تخلف دولت در تعطیلات عید, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 
 
دروغ سیزده شبکه های اجتماعی

بشار اسد ترور شد!

طی ساعات اخیر، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترور بشار اسد در حال انتشار است که ادعا می‌شود امروز اتفاق افتاده است.

 در حالی که بازدید بشار اسد از منطقه باباعمرو نشان دهنده کاهش میزان تنش‌ها در سوریه و حرکت این کشور به سمت آرامش است اما حرکت قابل توجهی از سوی دشمنان سوریه در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته تا وضعیت سوریه همچنان بحرانی نشان داده شود.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:بشار اسد ترور شد!, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

از سوی دیگر در ماه پایانی سال 1390، در مجموع حدود یک میلیارد و 874 میلیون لیتر بنزین مصرف شد این در حالی است که میانگین مصرف بنزین در اسفند ماه 64.4 میلیون لیتر در روز بود که در مقایسه با میانگین مصرف 57 میلیون لیتری مدت مشابه سال 89 از رشد 11.5 درصدی مصرف بنزین در اسفند 90 حکایت می‌کند.
همزمان با نهایی شدن 2 سناریوی نهایی دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال 1391 احتمال افزایش 20 تا 40 درصدی بهای این فرآورده پرطرفدار نفتی در بهار سالجاری قوت گرفته است.

به گزارش «فردا» به نقل از «مهر»، شامگاه 6 فروردین ماه دولت در اقدامی ناگهانی با واریز 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه‌ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار، گام اول برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها را برداشت.

بر این اساس در فاز دوم اجرای این طرح اقتصادی پیش بینی می شود حداقل قیمت حامل‌های مختلف انرژی همچون بنزین، گازوئیل، برق، گاز طبیعی و آب بین 20 تا 40 درصد افزایش یابد.
 
در این بین افزایش قیمت بنزین به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین کالاهای اقتصادی که حتی از آن به عنوان دماسنج اقتصاد کشور یاد می کنند بیش از سایر گزینه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دو سناریوی قطعی دولت برای قیمت بنزین+جدول قیمت , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دولت کانادا اعلام کرد که 12 نفر از وابستگان رئیس جمهور سوریه از جمله "اسماء" همسر وی را تحت تحریم قرار داده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "مونترال گازته"،‌کانادا تحریم‌های جدیدی علیه دولت "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه اعمال کرد که این تحریم‌ها شامل 12 نفر و دو شرکت نفتی این کشور می‌شود.
 
همسر، مادر، خواهر و خواهر همسر بشار اسد 4 نفر از 12 نفری هستند که تحت تحریم‌های جدید کانادا علیه سوریه قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:کانادا همسر رئیس جمهور را تحریم کرد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عصر پنجشنبه مراسم ساده عقد سید عماد الدین خاتمی، تنها فرزند پسر رئیس‌جمهور سابق کشورمان برگزار شد.
در این مراسم که در دفتر حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، حدود 50 نفر از اقوام نزدیک خانواده داماد و عروس حضور داشتند


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:در مراسم عقد فرزند خاتمی چه گذشت؟ , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

خبر عجیب یک تلویزیون تجزیه طلب؛
«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم
نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به 'کانون مدافعان حقوق بشر' به دلیل انجام فعالیت های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام، به زندان محکوم شد.
 
 
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com